Úradníková V.
Český jazyk
Informace pro nemocné:
- přečtěte si níže uvedené informace do výuky pro vaši třídu
doplňte si chybějící zápisy (zajistěte si u spolužáků vyfocení a poslání), projděte si poučky a cvičení v učebnici, vypracujte si příslušná cvičení v prac. sešitě (PS), příp. si vyzvedněte a vypracujte pracovní listy (PL)
v případě dlouhodobější nemoci (týden a více) si po návratu můžete domluvit doučování
Informace do výuky:
- pomůcky: noste podle rozdělení v rozvrhu, příp. podle aktuálních pokynů
Mluvnice (Ml): sešit č.444, pracovní sešit Český jazyk v pohodě/Taktik, učebnice (U) Čj/Fraus
Sloh (S): sešit č.424 , učebnice Čj/Fraus
Literární výchova (Lv): sešit č.424, pracovní sešit Hravá literatura (HL)/Taktik
Čjl - 6.A,B
říjen:
Ml - Obecné poučení o jazyce: U-str.102-105, PS-str.4-6 (+ poučky), Zvuková stránka jazyka
sešit - zápis: spisovná čeština a nespisovná čeština + útvary jazyka, jazykověda, jazykové příručky + daltonské úkoly/zadání (úkoly v U a PS)
kontrolní diktát - doplňování:
S - Vypravování: U-str.130-138
nalepený zápis v sešitě
dobrovolný úkol na 18.10./ 19.10. (podle rozvrhu): U-str. 136/2 (a+c)
Lv - Rozlišení poezie a prózy
nalepený zápis v sešitě
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
září:
Ml - Opakování učiva: U-str. 7-8 , PS-str.2-3
sešit: řádně nadepsaný a obalený! + nalepené doučování (termíny, témata + potvrzení o účasti), 1.strana: co se hodnotí v Čj + opakování učiva 5. ročníku, dále: oprava zjišťovacího testu (I.pravopis + II.mluvnice) + podpis rodičů
S - Vypravování: U-str.130-138
sešit: učivo 6. ročníku + co se hodnotí
mluvní cvičení: Zážitek z prázdnin / z adaptačního kurzu (viz pokyny v sešitě)
Lv - Lyrika, epika, drama
čtenářský deník: eurosložka s euroobaly, příp. silný sešit A4 + vyplněný seznam četby (5.ročník + léto 2021), referát o přečtené knize (podle daného formuláře) + informace o knize na barevném papíře (do Čtenářských poliček)
sešit: učivo 6. ročníku + co se hodnotí
Čjl - 7.B
říjen:
Ml - Psaní velkých písmen: U-str.107-109, PS-str.76-78
sešit: jednotlivá pravidla + cvičení (celkem 4 části) + daltonské úkoly/zadání (úkoly v PS a PL)
kontrolní diktát - doplňování: Podzim
S - Vypravování: U-str.131-137
zápis v sešitě + vypracované úkoly: U-str.131-2/1
úkol na 18.10.: U-str.135-6/5 - Strakonický dudák: výrazné čtení (trojice - dialogy)
Lv - Literární druhy a žánry / Žánry lyrické
poučky a úkoly v prac. sešitě HL 6 = přinést do školy!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
září:
Ml - Opakování učiva: U-str. , PS-str.2-3
sešit: řádně nadepsaný a obalený! + nalepené doučování (termíny, témata + potvrzení o účasti), 1.strana: co se hodnotí v Čj + učivo 7. ročníku + opakování učiva 6. ročníku, dále: oprava zjišťovacího testu (I.pravopis + II.mluvnice) + podpis rodičů
S - Vypravování
sešit: učivo 7. ročníku + co se hodnotí
mluvní cvičení: Můj nej... zážitek z prázdnin (viz pokyny v sešitě)
Lv - Lyrika, epika, drama
čtenářský deník: eurosložka s euroobaly, příp. silný sešit A4 + vyplněný seznam četby (6.ročník + léto 2021), referát o přečtené knize (podle daného formuláře) + informace o knize na barevném papíře (do Čtenářských poliček)
sešit: učivo 7. ročníku + co se hodnotí
Hudební výchova
pomůcky: eurosložka, ve které máte založené všechny pracovní listy k jednotlivým ročníkům, povinně všechny za příslušný ročník
v případě nepřítomnosti si pracovní list vyžádejte v následující hodině
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6.AB
- září, říjen: vokální a instrumentální činnosti, hlasová hygiena, intonace a vokální improvizace
- úkoly:
1. strana - název předmětu a celé jméno + obrázky s popisky na téma Já a hudba (co z hudby mám rád, co se mi líbí), na 2. straně napsané učivo 6. ročníku
- pracovní listy:
texty písní (Okoř ad.)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. ABC
- září, říjen: vokálně instrumentální aktivity, techniky vokálního projevu, rozšiřování hlasového rozsahu
- úkoly:
1. strana: 7.A + 7.B = název předmětu a celé jméno + obrázky s popisky na téma Já a hudba (co z hudby mám rád, co se mi líbí), na 2. straně napsané učivo 7. ročníku, 7.C = učivo 7. ročníku + obrázky s popisky vztahující se k učivu (minim. 3 / zaplněná celá strana, vkusné + náležitá úprava)
- pracovní listy:
texty písní (Strč prst skrz krk ad.)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. ABC
- září, říjen: vokálně instrumentální aktivity, záznam hudby, tóniny
- úkoly:
1. strana: učivo 8. ročníku + obrázky s popisky vztahující se k učivu (minim. 3 / zaplněná celá strana, vkusné + náležitá úprava)
- pracovní listy:
texty písní (Strč prst skrz krk ad.) = z loňského šk.roku
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. AB
- září, říjen: vokálně instrumentální aktivity, notový záznam hudby, reprodukce zapsané melodie, orientace v hud. prostoru
- úkoly:
1. strana: učivo 9. ročníku + obrázky s popisky vztahující se k učivu (minim. 3 / zaplněná celá strana, vkusné + náležitá úprava)
- pracovní listy: